توجه مردم به خدمات و برنامه های شهرداری از دستاوردهای نمایشگاه است

شوریابی گفت: برای موفقیت در کاری باید به سه گام گفتمان، رسانه و اجرا توجه کرد. بنابراین فاز گفتمان و رسانه را می‌توان در این نمایشگاه مدنظر قرار داد.

محمد شوریابی نماینده شهردار و دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه کار بزرگی است، هرچند این اقدام را گام ابتدایی این دوره از مدیریت شهری می دانم و البته نمی توان در ۸ ماه کار یک تیم را ارزیابی کرد.

دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران با بیان اینکه برای موفقیت در کاری باید به سه گام گفتمان، رسانه و اجرا توجه کرد؛ افزود: فاز گفتمان و رسانه را می توان در این نمایشگاه مدنظر قرار داد. موضوعات عرضه شده در این نمایشگاه برای سرمایه گذاران و تبادل کارها و تجربیات مان مفید خواهد بود. بنابراین جا دارد با برنامه ریزی بهتر این کارها را کیفی تر و گسترده تر کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مخاطب این نمایشگاه عموم شهروندان نیستند ولی رسانه ها می توانند مطالب و موضوعات مطروحه این نمایشگاه را به تبادل بگذارند تا سایر مردم از  خدمات ارائه شده بهره بیشتری ببرند.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 23482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =