نمایشگاه نخستین گام مدیریت شهری برای نشان دادن توانمندی‌هاست

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری نخستین گام شهرداری برای نشان دادن ظرفیت‌های مدیریت شهری است.

محمد امین توکلی زاده در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: نمایشگاه ۱۴۰۱ یا خواهرخواندگی و یا نمایشگاه کلانشهرها و عناوین دیگری که برای این نمایشگاه به کار برده شد، بیانگر کاربردی بودن این نمایشگاه است. در واقع این نمایشگاه چند رخداد مختلف را درون خود جای داده است.

وی افزود: شهرداری تهران به دلیل وسعت و کثرت موضوعاتی که دارد کمتر شناخته شده است؛ برای بسیاری از کارشناسانی که در این حوزه فعالیت می کنند معمولا افراد با یک یا دو بخش از شهرداری تهران آشنا نیستند و در کنار هم قرار گرفتن داشته ها و توانمندی های شهرداری تهران، این فرصت را فراهم کرد تا مردم با مجموعه امکانات و مکان ها و ساختارها و سازمان های تخصصی شهرداری تهران آشنا شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: این نمایشگاه یک مقدمه است و گام اولی است که در این دوره مدیریت شهری در جهت نشان دادن توانمندی های مدیریت شهری اجرا شده است؛ قطعا دوره های بعدی نمایشگاه می تواند کیفیت بهتری داشته باشد. از همین تجربه می توان استفاده کرد تا در دوره های بعدی نمایشگاه امکان حضور شهروندان را در این نمایشگاه تخصصی ایجاد کرد.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 23492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =