دستاوردهای نمایشگاه، شاخص ارزیابی مدیران شهری است

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر تهران گفت: دستاوردهای نمایشگاه یک شاخص ارزیابی برای مدیران شهری محسوب می‌شود.

احمد صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: شهرداری تهران آنقدر توانمندی های بالا و تجربیات خوبی دارد که همیشه نمایشگاه های جذابی را راه اندازی کرده است.

وی افزود: مردم در بسیاری از مواقع اطلاع ندارند چه اقداماتی در طول روز  در حوزه شهر در حال روی دادن است؛ این نمایشگاه محل عرضه فعالیت هایی است که شهر را زنده نگه داشته است.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر تهران ادامه داد: باید تمام موضوعات مانند حمل و نقل، هوشمندسازی، خدمات شهری و ... را به مردم گزارش کرد تا مردم متوجه شوند دیدن این فعالیت ها برای آنها موضوعیت دارد و متوجه شوند که شهر زنده است و ۲۴ ساعته در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: اقداماتی که در دوره جدید باید بیشتر نمایان شود یک شاخصی برای ارزیابی مدیران باشد.

صادقی یادآور شد: امیدوارم دوره بعدی نمایشگاه نشان دهد که مدیریت شهری از چه نقطه ای به چه نقطه ای رسیده است تا مردم بدانند چه زحماتی کشیده شده و چه کارهایی باید در آینده انجام شود.

وی تاکید کرد: ما در کلانشهر تهران نیازمند فناوری های نوین هستیم، حتی در دسترسی های شهروندان به میادین میوه و تره بار، سامانه هایی برای خرید برخط و مجازی در حال طراحی است.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر تهران در ادامه گفت: در حوزه پسماند تاکیداتی که برای جمع آوری پسماند خشک انجام شده است، کارهای خوبی است و امیدواریم توسعه پیدا کند تا فرهنگ جمع آوری پسماند خشک را با خدمات تسهیلاتی که ایجاد می کنیم در سطح شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 23507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =