نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی با اقدامات مدیریت شهری است/ در دوره‌های آینده نمایشگاه دستاوردهای جدید و متفاوت ارائه شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری اتفاق خوبی است اما تقاضا داریم که در دوره آینده نمایشگاه، عملکردی متفاوت و جدید نسبت به این دوره ارائه شود.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار شهر، در خصوص برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری اظهار کرد: در مجموع چنین نمایشگاه هایی می تواند ارتباط خوبی با مخاطبان خود برقرار کند که مخاطبان این نمایشگاه، مدیران کشوری، مدیران شهرداری و عموم مردم هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزاری این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: فرصت خوبی ایجاد شده که مردم بتوانند در زمانی مشخص، با این حجم از اقدامات مدیریت شهری آشنا شوند. این نمایشگاه از جهت برقراری تعاملات و ارتباطات رویداد مثبت و قابل توجهی است.

وی ادامه داد: تقاضای من این است که چنین نمایشگاه هایی از جنبه رسمی و نمادین خارج شود و معاونت‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط در دوره های آینده، عملکردی متفاوت را به نمایش بگذارند که رقابتی را بین دستگاه‌ها ایجاد می‌کنند که سرعت عمل خود را اقدامات بالا ببرند تا خدمات جدیدی را در معرض اطلاع و دید عموم قرار دهند.

شاکری با بیان اینکه باید فضا برای بخش خصوصی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: برخی بخش‌ها می‌توانند فرصت‌ها را برای بخش خصوصی فراهم کنند که در نهایت، برقراری تفاهم نامه‌ها و تعاملات می‌تواند عملکردی از حضور آنها در چنین نمایشگاه هایی باشد.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 23510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =