برپایی جشن «عید لبخند و برادری» ویژه عید قربان در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از برپایی جشن عید قربان با عنوان ویژه برنامه «عید لبخند و برادری» از ساعت ۹ تا ۱۲ روز یکشنبه همراه با استیج فرهنگی در قربانگاه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت ضمن تبریک دهه ولایت و امامت گفت: جشن عید لبخند و برادری همراه با استیج با اجرای گروه سرود، تواشیح، مسابقه هنری، سخنرانی همراه است.

او ادامه داد: جشن عید قربان در مساجد شاخص نواحی پنجگانه همراه با سخنرانی، حدیث از ائمه و مسابقات فرهنگی و مولودی خوانی اجرا می شود.

هدایت افزود: به مناسبت دهه مبارک ولایت مسابقات مختلفی از جمله مسابقه کتابخوانی با موضوع دهه ولایت نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی درخصوص عید قربان و حضرت ابراهیم(ع) در سراهای محلات برپا می شود.

به گفته این مسئول، ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در خیابان شهید احسانی، مقابل مسجد سید الشهداء محله خانی آباد نو و بوستان بزرگ ولایت  مساجد برپا می شود.  

شهردار منطقه از برپایی مراسم دعای عرفه در اماکن عمومی ومساجد محلات خبر داد و گفت: با توجه به قرارگرفتن مزار شهدای گمنام در برخی از بوستان ها این مراسم با استقبال شهروندان متدین عصر امروز ساعت ۱۶ در بوستان شقایق، ساعت ۱۷ در بوستان ۲۲ بهمن و دانشکده فنی دختران شریعتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 23540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =