نمایشگاه فرصتی برای اشتراک تجربه‌های موفق در راستای شهروندمداری بود

شهردار منطقه ۱۷ اعتقاد دارد که نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری فرصتی برای اشتراک تجربه‌های موفق در حوزه شهری بود.

غلامرضا شنگی درباره ارزیابی خود در خصوص برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، گفت: به نظر من نمایشگاه فرصتی را برای تمام مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران ایجاد کرد که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود را در معرض دید عمومی قرار دهند.

وی افزود: این رویداد شهری باعث شد تا در نگاه عمیق و فرصتی که ایجاد شده، زیرمجموعه‌ها از اطلاعات یکدیگر بهره مند شوند یا با بومی سازی موضوعاتی که در مناطق دیگر ایجاد شده یک بنای مشترکی را ایجاد کنند. این اشتراکات می تواند به تحولی که در شهر مورد نیاز است، کمک کند.

شهردار منطقه ۱۷ تهران ادامه داد: یکی از سیاست های این دوره شهرداری تهران که دکتر زاکانی تاکید دارد بحث شهروند مداری است که این  نمایشگاه ارتباطی را با سایر شهروندان و  شهرداری ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در واقع شهروندان توانستند ضمن بازدید از غرفه های مختلف با اقدامات و دستاوردهای مجموعه مدیریت شهری در چند ماه گذشته آشنا شوند و اگر نقطه نظری دارند به طور مستقیم با مدیران مختلف به اشتراک بگذارند و از این فرصتی که به وجود امده استفاده کنند.

شنگی یادآور شد: نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری فضایی را ایجاد کرده تا توحه سودمند سرمایه گذاران  جلب شود.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 23551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =