۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 23594
نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری فرصتی بی‌بدیل برای تبادل تجارب بود

یکی از راهکارهای به دست آوردن تجارب در اجرای طرح های گوناگون البته با کمترین هزینه و در کوتاترین زمان ممکن برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان، برپایی نمایشگاه و حضور مدیران در آن است. در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران نه تنها دست‌آوردها بلکه برنامه های اجرایی طرح های پیش رو نیز به نمایش درآمد تا از اقدامات مدیریت شهری به مردم گزارشی ارائه شود.

منطقه ۲۲ تهران در دوره مدیریت شهری شورای ششم اقدامات گسترده ای را در حوزه های گوناگون فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری به اجرا در آورده است، به طوری که می توان گفت در این مدت کوتاه این حجم فعالیت کم سابقه بوده است.

احداث ۱۲ معبر در مدت زمان شش ماه و تنها در یک محله، بازگشایی معابر گوناگون در محلات مختلف، اجرای ۲۷ هزار متر مربع اصلاح هندسی، اجرای ۱۰۵ نقطه ایمن سازی در مدت زمان ۱۲ روز، برگزاری بزرگترین پویش سلام فرمانده در ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی، ارائه زمین برای احداث دو تصفیه خانه فاضلاب به شرکت فاضلاب تهران و ارائه زمین رایگان به آموزش و پرورش برای احداث مدرسه بخش کوچکی از فعالیت های مدیت شهری این منطقه در ۷ ماه اخیر بوده است.

بخشی از اقدامات مدیریت شهری این منطقه غربی تهران در این نمایشگاه رونمایی از مسیر طلایی گردشگری بود که با حضور دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران انجام شد تا ظرفیت های موجود گردشگری در منطقه را به عموم شهروندان معرفی کنیم که مورد استقبال بسیاری از شهروندان و سایر مدیران شهری قرار گرفت.

این منطقه توانست در این نمایشگاه توانمندی های نخبگان جوان منطقه را که در حوزه باشگاه هوانوردی فعالیت دارند به نمایش بگذارد و همچنین خانه خلاق منطقه آخرین دستاوردهای خود را در حوزه های هوش مصنوعی به دید عموم گذاشت.

در حالی که اقدامات گسترده ای در این منطقه از سوی مدیریت شهری به اجرا در آمده و اجرای برنامه های گوناگون همچنان ادامه دارد، به نمایش درآوردن این طرح ها در نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری موجب شده تا سرمایه گذاران داخلی تمایل به مشارکت در اجرای طرح های گوناگون پیدا کنند.

غرفه منطقه ۲۲ برای بسیاری از بازدید کنندگان جذابیت متفاوتی داشت و تمامی مسئولان و مدیران شهری زمان بیشتری را در غرفه منطقه ۲۲ حضور داشتند.

یکی از درخشش های منطقه در این نمایشگاه، خواهر خوانده شدن منطقه ۲۲ تهران با شهر بولزانو ایتالیا بود که موجب شد این منطقه را از سایر مناطق متمایزتر کند.

۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 23594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =