برگزاری همایش حافظان حجاب و نشست‌های تخصصی در بوستان ولایت

شهردار منطقه ۱۹ از برگزاری همایش حافظان حجاب و نشست های تخصصی  همزمان با هفته عفاف و حجاب در روز دوشنبه ۲۰ تیر ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت گفت: همایش حجاب و عفاف با مشارکت هئیت فرهنگی تربیتی ولایت عشق و باحضور ۴۰۰ نفر از دختران با حجاب برتر همراه با سخنرانی، اجرای سرود واهداء هدایا برگزار می شود.
او با اشاره به اهمیت ترویج حجاب و عفاف در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی گفت: در همین راستا بازارچه فروش محصولات با رویکرد ایرانی، اسلامی، عفاف و حجاب با حضور بانوان فعال در حوزه صنایع محصولات عفاف و حجاب در محوطه بوستان بانوان منطقه ۱۹ برپا می شود.
هدایت از برپایی کارگاه آموزشی و سخنرانی پیرامون عفاف و حجاب از دیدگاه ائمه معصومین در این هفته خبر داد و افزود: این کارگاه به صورت حضوری با دعوت از بانوان و دختران شهروند ساکن در محلات  و با حضور روحانی  در محل آمفی تئاتر سرای محلات برگزار و در خصوص موضوع اهمیت حجاب  وعفاف سخنرانی و تبادل نظر خواهد شد.
براساس این گزارش، کارگاه آموزشی نحوه بستن شال و روسری در سالن ایران بانوی بوستان بانوان منطقه ۱۹، برپایی میز مشاوره و خدمت در خصوص عفاف و حجاب و نحوه تشویق فرزندان به حجاب مختص والدین در محوطه بوستان و انتقال اطلاعات در خصوص انواع مختلفی از پوشش های ایرانی اسلامی و موضوع حجاب و عفاف از دیدگاه و نظر بزرگان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است.

انتهای پیام 
 

۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 23600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =