کودکان و نوجوانان منطقه ۱۵ سفیران ترافیک شدند

کارگاه های آموزشی سفیران ترافیک ویژه نونهالان و نوجوانان منطقه ۱۵ همزمان با آغاز تعطیلات تابستان به همت شهرک آموزش ترافیک با ارائه آموزش‌های ترافیکی در حال برگزاری است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: کارگاه های آموزشی در راستای آموزش رفتار صحیح ترافیکی، احترام به قانون و ضروری دانستن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین رعایت حقوق عابرین پیاده برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

او به تشریح این کارگاه ها پرداخت و افزود: گروه های سفیران گل نرگس، غنچه نونهالان، هدایت و گل رز در رنج سنی ۶ تا ۱۸ سال برای دختران و پسران در حال برگزاری است.

لواف زاده به سایر اقدامات بوستان ترافیک اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی اسکیت و باشگاه مغز نیز هر پنج شنبه ویژه کودکان دایر است.

معاون ترافیک و حمل و نقل منطقه در ادامه به دوره های آموزشی دوچرخه سواری ویژه بانوان اشاره کرد و گفت:  این دوره های آموزشی در راستای توسعه حمل و نقل پاک و همچنین ترویج وتشویق شهروندان به ویژه بانوان به استفاده از دوچرخه در سفرهای کوتاه درون شهری و محلی برگزار می شود.

او افزود: ۳ سانس آموزشی هر هفته در روزهای یکشنبه و سه شنبه  از ساعت ۹ تا  ۱۲ با حضور مربیان مجرب برای بانوان برپا می شود.

انتهای پیام 

۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 23703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =