اهتزار بزرگ‌ترین پرچم مزین به نام امام هادی (ع) در منطقه ۱۰

بزرگترین پرچم مزین به نام امام هادی (ع) به مناسبت سالروز میلاد دهمین ستاره امامت و ولایت، امام علی بن محمد الهادی (ع) در حین اجرای سرود سلام فرمانده در بوستان شهید حبیب غنی‌پور به اهتزاز درآمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، بزرگترین پرچم مزین به نام امام هادی (ع)، به مناسبت سالروز میلاد دهمین ستاره امامت و ولایت، امام علی بن محمد الهادی (ع) با حضور علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رضا شرفی شهردار منطقه ۱۰، سرهنگ گرشاسبی فرمانده قرارگاه فتح، سرهنگ محمد بالیده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد، طوسی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۰ و جمعی از مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی در حین اجرای سرود سلام فرمانده توسط ابوذر روحی در بوستان شهید حبیب غنی‌پور به اهتزاز درآمد.

علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین تقدیر از ابوذر روحی، خواننده سرود سلام فرمانده که در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید حبیب غنی‌پور برگزار شد، گفت: منطقه ۱۰ ابتکار خوبی برای برگزاری جشن میلاد امام هادی (ع) انجام داده و امیدوارم این جشن در این منطقه ماندگار شده و نهادینه شود. 

وی با اشاره استقبال مردمی از سرود سلام فرمانده اظهار داشت: روی کار آمدن ابوذر روحی و استقبال از سرود سلام فرمانده کار ما نبود بلکه کار خدا بود و این مراسم تجلیل، برای به میدان آمدن همه ابوذرها است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امام زمان (عج) غریب است و ایشان منتظر ماست که به وسط میدان بیاییم. سرود سلام فرمانده، نشان داد دهه نودی‌ها خیلی بهتر از ما هستند و از نسل امام زمان (عج) هستند و ظهور ایشان را خواهند دید و ثابت کردند علیرغم تبلیغات دشمنان، ما عقبگرد نداریم.

آقامحمدی با بیان اینکه متاسفانه برخی به خاطر چهار مشکل داخلی خود زنی می‌کنند، تصریح کرد: ابرقدرت‌ها مداوم در حال جنایت هستند و خونریزی می‌کنید. این در حالی است که ما عقیده داریم، امام زمان (عج) داریم که فقط بسیج می‌خواهد و این بسیج، توسط دهه نودی‌ها شدنی است که پای کار هستند.

ابوذر روحی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: من لایق این  دعوت و مراسم نبودم. تاکنون هم به هیچ مراسمی به غیر از اجرا نرفته‌ام و امروز هم فکر می‌کردم که اینجا مراسم اجرا دارم.

وی با بیان اینکه من وقتی شور و شوق مردم را در اجرای این مراسم می‌بینم، خوشحال می‌شوم که امام زمان (عج) چقدر یار دارد، ابراز داشت: ۵۰۰ اجرای سلام فرمانده بدون من اجرا شده اما از نظر استقبال کمتر از مراسم‌هایی که من در آنها حضور داشته‌ام، نبودند که نشان می‌دهد ابوذر روحی مهم نیست بلکه امام زمان (عج) مهم است و مردم در انتظار ایشان هستند.

انتهای پیام 

۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 23808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =