مرکز نمایش‌های آیینی صبا هرچه سریعتر تکمیل و راه‌اندازی شود/تشکیل کارگروه مشترک برای حل مشکلات

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مرکز نمایش های آیینی صبا از جمله پروژه های با ارزش و ماندگار پایتخت به شمار می آید،گفت: از آنجایی که این مرکز در راستای توسعه و اعتلای هنرهای نمایشی با اتکاء به تکنولوژی‌های نوین احداث شده، برخی از تکنولوژی‌های پیش بینی شده در آن در دیگر سالن‌های نمایشی شهر تهران وجود ندارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مویدی، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به همراه علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران و نصرالله آبادیان،  شهردار منطقه ۷ از مرکز نمایش های آیینی صبا بازدید کردند.

وی با بیان این مطلب که به دلیل اختلافات موجود با سرمایه گذار پروژه مذکور دچار رکود چندین ساله شده است، گفت: اختلافات موجود و بلاتکلیفی پروژه علاوه بر آنکه امکان استفاده شهروندان را سلب کرده، بلکه موجب فرسایش زیرساختهای موجود شده است. از این رو طی برگزاری جلساتی با سرمایه گذار سعی شده تا در حین رفع اختلافات، زمینه تکمیل پروژه نیز فراهم شود.

مویدی با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران و تلاش مجموعه مدیریت شهری در خصوص تکمیل پروژه های نیمه کاره، ادامه داد: برای حل اختلافات، به یک خرد و اراده جمعی در مجموعه مدیریتی شهرداری نیاز است تا بدون فرصت سوزی با بررسی ابعاد اختلاف، تصمیم عقلانی و منطقی اتخاذ شود. در این راستا جناب آقای نادعلی رییس کمیته فرهنگی کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کردند تا در راستای حل مسایل و اختلافات موجود از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: از این رو طی بازدید ایشان مقرر شد تا کارگروه مشترکی نیز با حضور ایشان و مدیران ارشد شهرداری تهران تشکیل و با فوریت تدابیر لازم پیرامون حل مسائل این مجموعه اتخاذ و اجرایی شود.

انتهای پیام 

۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 23817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =