برپایی جشن بزرگ عید غدیر در جوار مقبره شهدای گمنام

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برپایی جشن های عید سعید غدیر خم با عنوان عید لبخند و برادری در منطقه ۴ و مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری خیابان ولیعصر (عج) خبر داد. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ؛ اسمعیل قضاتلو با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گفت: این برنامه ها با شعار "به عشق علی لبخند بسازیم"  در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر ماه با برپایی دو محفل معنوی شاد برگزار می شود.  
او با بیان برپایی جشن عید غدیر در جوار مقبره الشهدای گمنام دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: در شب عید سعید غدیر مراسم جشنی با مشارکت هیات رزمندگان اسلام در جوار مقبره الشهدای گمنام دانشگاه امام حسین از ساعت ۱۸ برگزار می شود که شامل مداحی ، سخنرانی ، استقرار غرفه سرگرمی کودک ، نورافشانی ، پذیرایی با شیرینی و شربت و شام خواهد بود. 
معاون شهردار منطقه ۴  در ادامه از استقرار موکب پذیرایی و فرهنگی در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری خیابان ولیعصر خبر داد و گفت: موکب شهرداری منطقه ۴ در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری که با همدلی و مشارکت مردم از میدان ولیعصر تا چهارراه پارک وی برگزار می شود ضمن پذیرایی از شهروندان با شربت و شیرینی و ... در بخش فرهنگی به منظور فراهم کردن فضایی شاد و سرگرم کننده اقدام به برپایی غرفه کودک و توزیع اقلام فرهنگی مانند بادکنک ، پرچم و ...می کند.
او همچنین از برپایی سکوی هنری با ارائه برنامه های متنوع اجرای گروه سرود اسرا ، موسیقی سنتی و برگزاری مسابقات حضوری در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری خبر داد. 

انتهای پیام 

۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 23840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =