برگزاری گردهمایی غدیر در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از برپایی گردهمایی غدیر در خیابان شهریور با اجرای برنامه های شاد و مفرح برای شهروندان همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ ضمن تبریک دهه ولایت و امامت گفت: مراسم گردهمایی غدیریون امشب همزمان با شب عیدغدیر از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در خیابان ۱۷ شهریور با اجرای برنامه های استیج با مجری گری علی ضیا، برنامه اجرای گروه کودک حامی، تقلید صدای کامران خان بیگی و گروه سرود عقیله در کنار ایستگاه صلواتی و موکب های پذیرایی میزبان شهروندان است.  

شهردار منطقه به طبخ ۲۳ هزار پرس غذای گرم با مشارکت گروه های جهادی و پتانسیل های مردمی همزمان با این عید بزرگ اشاره کرد و یادآور شد: ۱۴ هزار پرس غذا در مسجد امام سجاد (ع) محله رضویه، هفت هزار پرس در بوستان والفجر و دو هزار پرس نیز در حسینیه سیدالشهدا (ع) در محله هاشم آباد طبخ و صبح بین شهروندان توزیع می شود.  

صباغ در ادامه به برگزاری جشنواره اوقات فراغت منطقه (جشن های شبانه عید قربان تا عید غدیر) اشاره کرد و گفت: این برنامه ها به مدت ۵ شب و با حضور هنرمندان صاحب نام کشور در نخستین تابستان قرن جدید برگزار است که ۲۰  هزار نفر از شهروندان تهرانی از آن استقبال کردند.

شهردار منطقه یادآور شد: در این جشنواره از خانواده شهدای مدافع حرم  و سه نفر از سادات نیروی انتظامی تقدیر شد.

انتهای پیام 

۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 23854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =