مناسب‌سازی ۷ بوستان‌ در منطقه۱۳

بوستان‌های محدوده منطقه ۱۳ با اولویت توجه به معلولان و توان‌یابان پایتخت بهسازی و مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه گفت: بوستان‌های اوستا، حافظ، دوکوهه، ترنج، بهیان، خیام و پیروزی مناسب‌سازی شده است و تکمیل بهسازی بوستان‌های سیمرغ، ورزش، نشاط کودک و پیروزی در دستور کار است .

علی‌احمدی افزود: در این طرح نصب لوازم ورزشی و نیمکت ویژه افراد توان‌یاب، بهسازی و تعویض کف‌پوش محل بازی کودکان، مناسب‌سازی معابر و... در بوستان‌ها انجام شده است.

او ادامه داد: باتوجه به برنامه‌های مدیریت شهری برای مناسب‌سازی فضاهای شهری برای تسهیل در دسترسی همه شهروندان، طرح بهسازی و مناسب‌سازی بوستان ها در دستور کار قرار گرفت. در این میان بهسازی کفپوش پارک‌ها و وسایل بازی و دستگاه‌های ورزشی و بدنسازی از دیگر اقدامات اجرایی است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهارکرد: براساس قانون جامع حمایت از افراد معلول جامعه، مناسب‌سازی معابر و اماکن برای زیست این اقشار از وظایف برخی سازمان‌ها از جمله شهرداری است که باید در صدور پروانه‌های ساخت، طرح‌های توسعه شهری و همچنین در شهر شناخته شود و مورد توجه قرار گیرد و هدف از اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در شهر کمک به حضور بیشتر کم‌توانان در عرصه‌های عمومی است.

انتهای پیام 

۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 23899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =