دیوارکشی هزار و ۵۰۰ متر از فضای بی‌دفاع شهری در محله هرندی

جلسه و بازدید میدانی فرماندار تهران از محله شهید هرندی به منظور بررسی موضوعات امنیتی-انتظامی و تلاش برای ساماندهی این محله در این حوزه‌ها انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، صبح امروز، سه‌شنبه، ۲۸ تیرماه، بازدید میدانی قاسم محمدطهرانی، فرماندار تهران از سطح محله شهید هرندی با همراهی حمید نظری، قائم‌مقام شهردار منطقه ۱۲ و شهردار ناحیه ۴ این منطقه انجام شد.

بر اساس این گزارش، فرماندار تهران پس از این بازدید در جلسه قرارگاه شهید اسدالهی با حضور مسؤول این قرارگاه، رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران (فاتب)، رئیس کلانتری ۱۱۶ و رئیس‌پلیس پایگاه هفتم مبارزه با مواد مخدر شرکت کرد و به بررسی موضوعات امنیتی-انتظامی در محله شهید هرندی پرداخت.

در این جلسه نظری، قائم‌مقام منطقه ۱۲ ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری منطقه در محله شهید هرندی، گزارش جامعی از اقدامات انجام‌شده در بحث نقاط بی‌دفاع شهری، تبدیل آنها به بوستان و دیوارکشی‌های صورت‌گرفته در این نقاط به منظور ایجاد محدودیت برای حضور معتادان متجاهر در آنها ارائه داد و گفت: در بحث شناسایی و رفع فضاهای بی‌دفاع شهری در محله هرندی، طی هفته‌های اخیر، ۴۲ مورد به مساحت تقریبی ۱۵۰۰ مترمربع دیوارکشی صورت گرفته؛ چراکه بدون شک رفع این فضاها یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات در حوزه ارتقای امنیت محله شهید هرندی به شمار می‌رود و از اولویت‌های مدیریت شهری در این محله است.

در ادامه طهرانی، فرماندار طهران، با تأکید بر اهتمام همه‌جانبه همه دستگاه‌ها و متولیان امر برای حل این معضلات، ساماندهی محله شهید هرندی را از موضوعات اولویت‌دار در منطقه ۱۲ شهر تهران دانست و توصیه‌هایی نیز در این مورد ارائه داد.

بررسی آسیب‌های اجتماعی و تبعات حضور معتادان متجاهر در محله شهید هرندی از دیگر موضوعات طرح‌شده در این جلسه بود.

قرارگاه شهید اسداللهی با همکاری شهرداری و نهادهای مردمی و به منظور فعالیت در چهار مقوله امنیت اجتماعی، رونق اقتصادی، کاهش مخاطرات اجتماعی و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمت‌رسان در محله شهید هرندی مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام 

۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 23900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =