مجلس از احداث بوستان‌های مادر و کودک در پایتخت حمایت می‌کند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از استمرار در راه‌اندازی بوستان‌های مادر و کودک در پایتخت حمایت می‌کند.

زهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی از شهرداری برای اجرای طرح بوستان‌های مادر و کودک اظهار کرد: اگر قرار است تهران به عنوان شهر دوستدار کودک و خانواده مطرح باشد، باید مراکز تفریحی به مادران و کودکان اختصاص داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اقدام شهرداری تهران نسبت به ایجاد بوستان‌های مادر و کودک اتفاق بسیار مثبتی بوده است، یادآور شد: از شهردار تهران تقاضا داریم که این امر استمرار داشته باشد و راه‌اندازی بوستان‌های مادر و کودک به سایر کلانشهرها نیز تسری پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات قرارگاه مسکن به همت شهرداری خاطرنشان کرد: نقش شهرداری‌ها در توسعه مسکن بی بدیل است و باید ببینیم که شهرداری تهران در این راستا چه طرحی را اجرا خواهد کرد و جزئیات اقدامات مشخص شود.

الهیان تصریح کرد: میزان بافت فرسوده تهران و لزوم توجه به انبوه‌سازی در این مناطق از جمله مسائلی است که در توسعه مسکن باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 23916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =