زیرگذر محلاتی روشن شد

شهردار منطقه ۱۴ از تامین روشنایی زیر گذر شهید محلاتی در بزرگراه امام علی(ع) به منظور افزایش ضریب ایمنی و امنیت و رضایت مندی شهروندان منطقه۱۴ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه تاریکی شریان ها و معابر از دلایلی است که مشکلاتی چون نا امنی و کاهش ضریب امنیت ترافیکی را ایجاد می کند، افزود: در این راستا شناسایی و تامین روشنایی نقاط تاریک در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برای این منظور جلسات متعددی با ادارات برق و پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه برگزار شده است، گفت: علاوه بر تامین روشنایی بلوار هجرت در بخش شرقی منطقه، نورپردازی زیرگذر شهید محلاتی نیز در دستورکار قرار گرفت.

سالاری پور با اشاره به اینکه این طرح به منظور بهبود دید رانندگان وسایل نقلیه عمومی، سهولت تردد خودروها در هنگام شب، افزایش چشم اندازهای بصری و ارتقای امنیت و رفاه حال شهروندان در دوفاز اجرایی شده است، ادامه داد: با اجرای فاز اول طرح و روشن شدن این محور
بویژه در پایان روز ، این محدوده به لحاظ آسیب های اجتماعی نیز شرایط مطلوبی خواهد داشت.

سالاری پور همچنین از رفع نقطه حادثه‌خیز بزرگراه امام علی (ع) باهدف ایمن‌سازی و کاهش تصادفات در این محور خبر داد.

به گفته وی؛ در این راستا ایمن‌سازی مسیر های عبوری پس از بازدید و بررسی‌های میدانی عملیاتی شد.

سالاری پور از اجرای  اصلاح هندسی و بهسازی معابر و خیابان هان به عنوان دیگر فعالیت های در دستور کار برای ایمن‌تر شدن معابر و زیرگذر ها نام برد.

انتهای پیام 

۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 23923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =