ضرورت تسریع دولت در ترخیص کالاهای آتش‌نشانی از گمرک

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با تاکید بر ضرورت تسهیل‌گری دولت در ترخیص کالاهای این سازمان در گمرک گفت: حوادث بسیاری داریم که برای کاهش خطرات در این نوع حوادث نیازمند تجهیزات هستیم.

به گزارش شهر، قدرت‌الله محمدی با تاکید بر ضرورت تسهیل‌گری دولت در ترخیص کالاهای سازمان آتش‌نشانی در گمرک گفت: ضرورت دارد تا دولت در ترخیص کالاهای آتش‌نشانی در گمرک تسریع کند؛ چرا که بسیاری از نیازهای اساسی مردم در گمرک معطل مانده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه باید نسبت به ترخیص ملزومات آتش‌نشانی در گمرک نگاه ویژه‌ای صورت گیرد، اظهار کرد: زمانی که نگاه‌ها در خصوص این موضوع تغییر پیدا کند، خیلی مساعدت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سعی ما بر این است که از طریق رسانه نگاه‌ها را به سازمان آتش‌نشانی تغییر دهیم، گفت: به‌طور روزانه حوادث بسیاری داریم که برای کاهش خطرات در این نوع حوادث نیازمند تجهیزات هستیم.

پیش از این؛ سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در نشست خبری خود با تاکید بر اینکه به‌روز رسانی ایده آل نیازمند کمک دولت در تسهیل گری در ترخیص کالاها در گمرک است، گفته بود: ارکان دولت و حاکمیتی باید کمک کنند و ما سعی می‌کنیم به‌روزرسانی خود را انجام دهیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 23976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =