لزوم تامین منافع شهروندان با استفاده از قانون

با حضور رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران، شهردار منطقه۹ و مدیران شهری جلسه شورای مدیران منطقه۹ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سعید کرمی رییس مرکز حقوقی شهرداری تهران گفت: تدابیر و اقدامات صورت گرفته در منطقه۹ نوید بخش چشم اندازی مطلوب و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است.
 کرمی با اشاره به رویکرد مدیریت ارشد شهری تهران گفت: فسادزدایی، خدمت به مردم و برقراری انضباط مالی و اداری اصول خدشه ناپذیر مدیران شهری است.
او ادامه داد: در انجام رسالت شهری و تحقق اهداف، حقوق نقش مهم و تأثیرگذاری دارد که بایست مورد توجه قرار گیرد.  
رییس مرکز حقوقی شهرداری تهران با تاکید بر کارکرد علم حقوق گفت: حقوق هم فن و هم هنر است؛ بدین معنا که از بروز خسران و هزینه جلوگیری می کند و همزمان با احقاق حق منافع شهرداری را نیز تامین میکند.
او با اشاره به کارآمدی شهردار منطقه۹ عنوان کرد: دانش حقوقی شهردار منطقه فرصتی است برای خدمت به شهروندان پهنه غربی تهران، چرا که  قانون‌گرایی و دانش حقوقی ضمن آنکه  تسهیل گر توسعه است از بروز فساد نیز جلوگیری می کند.
کرمی در پایان تصریح کرد: با هم افزایی و همدلی می توان به سر منزل مقصود رسید و بر محدودیت ها غلبه کرد.
در ادامه سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ نیز گفت: رویکرد شهردار تهران  مبارزه با فساد،  شناسایی گلوگاه های فساد و مهار فساد و در عین حال خدمت مضاعف به مردم است.
او با تاکید بر اجرای قانون گفت: هدف قانون ایجاد نظم اجتماعی، برقراری انضباط اداری و مالی و از بین بردن زمینه های فساد و انحراف است.  
شهردار منطقه۹ با اشاره به وظایف شهرداری تهران گفت: بسیاری از امور اجرایی در شهرداری با قوانین و حقوق پیوند خورده است از این رو ارتقا دانش حقوقی و توجه به قانون یک اصل مهم در مدیریت شهری است.
 مرتضوی در پایان تاکید کرد: با جدیت به دنبال ارتقاء سرانه‌های خدماتی، رفاهی بهداشتی و آموزشی در منطقه۹ هستیم و در این راه از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و امید داریم با همراهی شهروندان و اراده جمعی شاهد تحول در کیفیت زندگی شهروندان باشیم.

انتهای پیام 

۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 23988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =