رفع خاموشی بیش از هزار و ۵۰۰ شعله از پایه چراغ‌ها در بوستان‌های منطقه ۱۹

در راستای بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستان ها، فضای سبز، تأمین شبکه روشنایی و کاهش نقاط بی دفاع شهری  طی دو ماه اخیر، نسبت به رفع نواقص روشنایی بیش از هزار و ۵۰۰ پایه چراغ بوستان های نواحی پنجگانه از سوی اداره فضای سبز این منطقه اقدام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه اظهار کرد: از آنجایی که وجود نور و روشنایی در تأمین امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی موثر است به همین منظور، عملیات رفع خاموشی و تقویت روشنایی بوستان ها و عرصه های فضای سبز با نصب پروژکتور، نورافکن های و لامپ های cob , smd تعویض حباب ها، لامپ های سوخته و پایه چراغ های معیوب در بوستان های پرتردد از جمله ولایت، افرا، شقایق و ... صورت گرفت.
او تصریح کرد: همچنین علاوه بر اصلاح و بهسازی روشنایی بوستان‌های منطقه، روشنایی سرویس‌های بهداشتی نیز اصلاح شده است. تعمیر و نگهداری پس از بهسازی و هرس شاخ و برگ درختانی که مانع از پخش نور پایه چراغ ها می شوند نیز به صورت مستمر در دستورکار قرار دارد. 
به گفته این مسئول؛ منهول گذاری مسیر های فاضلاب در فضای سبز، نصب محافظ دریچه پایه چراغ بوستان ها، تعمیر وسایل بدنسازی و وسایل بازی کودکان، رفع نواقص آبخوری ها از دیگر اقدامات فضای سبز است.
 هدایت در خصوص آبشویی و آبیاری درختان معابر با تانکر افزود: این اقدام در حاشیه بزرگراه های آزادگان، شهید هاشمی، خلیج فارس، شهید کاظمی، شهید تندگویان  و بوستان بزرگ ولایت و معابر اصلی به صورت مستمر  و برنامه زمانبندی در حال انجام است.

انتهای پیام 

۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 24014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =