صدور رای جریمه با بالاترین ضریب برای مالک خاطی برج خیابان ولیعصر(عج)/ درختان در سال‌های قبل و در حین ساخت و ساز خشک شده اند

سرپرست خدمات شهری منطقه یک در خصوص خشکاندن درختان چنار توسط مالک ملک نوساز در خیابان ولیعصر (عج) گفت: ضمن بررسی کارشناسی این موضوع توسط کارشناس رسمی دادگستری و پیگیری  اداره حقوقی منطقه ، موضوع در کمیسیون ماده ۷ منطقه نیز مطرح شده و در حال صدور رای جریمه با بالاترین ضریب است.

افشین خدامی سرپرست خدمات شهری منطقه یک  در خصوص خشکاندن درختان چنار توسط مالک ملک نوساز در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع محمودیه پلاک ۲۷۲۸ به خبرنگار شهر توضیح داد: ۱۰ اصله درخت چنار  در این محدوده و در سال‌های گذشته در حین عملیات ساختمانی خشک شده که در همین خصوص ضمن بررسی کارشناسی توسط کارشناس رسمی دادگستری و پیگیری اداره حقوقی منطقه، موضوع در کمیسیون ماده ۷ منطقه نیز مطرح شده که در حال صدور رای جریمه با بالاترین ضریب است.

وی افزود:  ملک مذکور فاقد پایان کار بوده  و تا تعیین تکلیف درختان خشک و پرداخت جرایم مربوطه هیچگونه پایان کاری صادر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، روز گذشته ویدیو وایرال شده ای نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که خشکاندن چنارهای مذکور را در خیابان ولیعصر (عج) نشان می داد.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 24036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =