رفع خطر نقاط ناایمن در معابر و بوستان‌ها از اولویت‌های منطقه ۴ است

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: معابر و بوستان ها با هدف ایمنی، جلوگیری از بروز خسارات و تامین رضایت شهروندان با همکاری نواحی ۹ گانه به طور مستمر بازدید می شود.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم با بیان اینکه امنیت جانی شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: تیم های مختلف در سطح منطقه این موضوع را بررسی و نقاط نا ایمن را شناسایی می کنند.
او افزود: به منظور جلوگیری از حوادث و بروز خسارات برای شهروندان، با همکاری نواحی بر رفع فوری خطر ایجاد شده و پر کردن چاله ها و مرمت آنها اقدام می شود و با برنامه ریزی های صورت گرفته این بازدیدها همواره جزء یکی از کارهای اصولی این حوزه خواهد بود.
معلم در ادامه شناسایی ساختمان های ناایمن منطقه را یکی از مهمترین مباحث در حوزه شهر عنوان کرد و بر رفع خطر آنها تاکید کرد و گفت: با همکاری عوامل آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران منطقه ساختمان های نا ایمن منطقه شناسایی و  اخطار های لازم صادر شده است.
معاون شهردار منطقه ۴ در پایان  اظهار داشت: بازدیدها از سطح منطقه به طور مکرر ادامه دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در این زمینه، موضوع را به ۱۳۷ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به رفع خطر آن اقدام شود.

انتهای پیام 

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 24061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =