برگزاری آموزواره تابستانی "حرکت" در منطقه۱۳

جشنواره ترافیکی آموزواره فصلی حرکت با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و نهادینه کردن دانش رفتارهای ترافیکی در بین شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با فصل تابستان در منطقه ۱۳ برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه با بیان اینکه جشنواره آموزواره فصلی حرکت یک فعالیت آموزشی، تمرینی و مروری مستمر برای ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخه عبور و مرور است ، که به طور مستمر و فصلی برگزار می شود ، گفت: با توجه به اهمیت موضوعات ترافیک و ایمنی ترافیکی در پایتخت ، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه،  جشنواره «آموزواره حرکت» را با سرفصل های عبور و مرور ایمن، ایمنی عابر پیاده، تکالیف سرنشین خودرو، آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری شهری و..   برگزار می‌کند.

به گفته او ، «موتورسوار آگاه»، «یک روز در شهرک آموزش ترافیک»، «گردش تابستانی ایمن در شهر» با جلوه‌های تابستانی و رعایت نکات ایمنی در ترافیک از محور های این فصل آموزواره است. 

علاقه‌مندان به موضوعات ترافیکی، برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه‌ای و خاطره تا ۳۰ مردادماه به شماره واتساپ ۰۹۰۱۵۹۱۸۲۱۷ ارسال کنند یا به دفتر معاونت حمل ونقل وترافیک و سرای محلات منطقه ۱۳  ارائه دهند.

انتهای پیام 

۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 24133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =