جریانی وجود دارد که به دنبال عدم موفقیت مدیریت شهری است/ آمادگی شهرداری برای هم‌اندیشی و حل مسائل با کمک شورا

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: تقاضا می‌کنیم اعضای شورا موارد را در ابعاد مختلف با ما مطرح کنند و برای برگزاری جلسه هم‌اندیشی با حضور شهردار تهران آمادگی داریم تا با ید واحده امور را دنبال کنیم چرا که جریانی وجود دارد که نمی‌خواهد کلیت مدیریت شهری موفق شود و نباید بهانه دست این افراد بدهیم.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف الله فروزنده در هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بیانیه صادر شده از سوی شهرداری در رابطه با موضوع فساد با بیان اینکه لازم است جلسه هم اندیشی برگزار شود، اظهار کرد: وقتی این موضوع رسانه ای می شود و از هر موضوعی سوء استفاده صورت می گیرد تا مدیریت شهری را تخریب کند ما چه کاری باید انجام دهیم؟

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران افزود: من نمی گویم کار حراست کار درستی بوده است اما این را گفته ایم که آمادگی داریم با صحبت، مسائل را برطرف کنیم. وقتی در خصوص برخی موارد شاهد هجوم هستیم باید چه کاری انجام شود.

وی با بیان اینکه احساس فساد به راحتی از بین نمی رود، یادآور شد: به طور قطع مدیریت شهری جدید با انتصابات و برخورد با متخلفین نشان داده که با فساد برخورد کرده است.

فروزنده تأکید کرد: در خصوص واگذاری واگن قطار به قم برای انجام تست سرد، موضوعات در حال بررسی است و حتما از شورا مجوز اخذ خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با بیان اینکه هدف شهرداری مقابله نیست، یادآور شد: تقاضا می کنیم اعضای شورا موارد را در ابعاد مختلف با ما مطرح کنند. کاملا برای برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور شهردار تهران آمادگی داریم تا با ید واحده امور را دنبال کنیم. جریانی وجود دارد که نمی خواهد کلیت مدیریت شهری موفق شود و نباید بهانه دست این افراد بدهیم.

انتهای پیام/

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 24160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =