بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو تهران در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از بهره برداری مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو با حضو مدیرکل بانوان شهرداری تهران خبر داد و گفت: با رفع موانع مختلف، این مجموعه با هدف افزایش سرانه فرهنگی،  تفریحی و ورزشی برای بانوان به بهره برداری رسید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴، محمدرضا پوریافر گفت: مجموعه شهربانو  به مساحت ۵۷۰۰ متر در سه طبقه و امکاناتی نظیر استخر، باشگاه بدنسازی،سالن چندمنظوره ورزشی، کافی شاپ،رستوران و سینما در بهمن ماه سال۹۷ توسط شهردار وقت تهران افتتاح شد ولی بدلیل مشکلاتHSE ، آتش نشانی ، حقوقی و  ... مورد بهره برداری قرار نگرفته بود. اکنون اما با پیگیری مداوم، موانع رفع و این فضا در اختیار بانوان شرق تهران قرار گرفت.
در ادامه این مراسم "مریم اردبیلی" مدیر کل بانوان شهرداری تهران با تکریم این روز با عنوان روز خانواده گفت: خانواده به عنوان کوچک ترین نهاد اجتماعی است که در آن زنان به عنوان محور و قلب مادری این نهاد ، شرایط همه اعضا برایشان اهمیت دارد و برای بهبود آن تلاش می کنند. ما در نظر داریم خانواده به محور بهبود شهر تبدیل و به سطح خانواده محوری  در شهر برسیم.
گفتنی است؛ این مراسم همزمان با روز خانواده  با حضور اردبیلی، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران ، شهردار منطقه ۴ ، جمعی از مدیران و چهره های شاخص این منطقه برگزار و در حاشیه آن برنامه های متنوعی اجرا شد.

انتهای پیام 

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 24171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =