حضور ۱۵ شرکت خارجی و ۳۰ شرکت دانش‌بنیان در دومین نمایشگاه صنعت

دومین نمایشگاه صنعت با حضور ۱۴۰ شرکت و غرفه، ۳۰ شرکت دانش‌بنیان و ۱۵ شرکت خارجی در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سه شنبه -چهارم مرداد ۱۴۰۱- مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه صنعت با حضور عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، سید رضا قندیلی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان و روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌ها برگزار شد.

عباس تقدسی نژاد در گفت‌وگو با شهر، ضمن اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه صنعت در مجموعه شهر آفتاب بیان کرد: این نمایشگاه نسبت به برگزاری نخستین نمایشگاه خود، صد در صد رشد داشته یا به بیانی دیگر تعداد شرکت‌های شرکت کننده دو برابر شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۴۰ شرکت و غرفه، بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان، ۱۵ شرکت خارجی و ... در این نمایشگاه حضور یافته‌اند. غرفه داران از شرایطی که در مجموعه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه صنعت فراهم شده، رضایت کامل دارند.

به گفته تقدسی نژاد؛ این نمایشگاه از چهارم تا هفتم مرداد ۱۴۰۱ دایر است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ از نمایشگاه بازدید کنند.

وی درباره راه‌های دسترسی به نمایشگاه توضیح داد: هماهنگی‌های لازم با شرکت مترو انجام شده تا سرفاصله‌های زمانی کاهش یابد و جابجایی بازدیدکنندگان به راحتی از طریق مترو انجام شود. دسترسی‌های محلی نیز از ابتدای امسال ایجاد شده‌اند تا بازدیدکنندگان از طریق جاده اختصاصی ورودی و خروجی به نمایشگاه دسترسی داشته باشند. همچنین فضای پارکینگ به پارک خودروها اختصاص یافته است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با بیان اینکه راه اندازی و فعالیت نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، مدت‌ها محل چالش مجموعه‌های شهرداری تهران بوده است، افزود: حمایت شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران سبب شد تا  مدیریت شهر آفتاب از ابتدای امسال به دست تیم جدید سپرده شود.

تقدسی نژاد ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو در این مجموعه گفت: نمایشگاه خودرو، نمایشگاه پرقدرتی بود که در شهر آفتاب برگزار شد و در روز آخر ۶۰ هزار بازدیدکننده داشت. نمایشگاه بعدی مربوط به نوشت افزار بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: در حال حاضر نمایشگاه صنعت، سومین نمایشگاه بزرگی است که در شهر آفتاب برگزار شده است و نزدیک به ۱۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی زیربار برگزاری نمایشگاه صنعت رفته است. 

پس از افتتاحیه، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به همراه مسئولان از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام/

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 24180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =