اهتمام ویژه مدیریت شهری پایتخت در جلوگیری از تضییع حقوق کارکنان

مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران با اشاره به اهمیت موضوع تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر خواستار رعایت دقیق ممیزین اداری در اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، «رضا قهرمانی» مدیرکل سرمایه‌انسانی گفت: ممیزین اداری کارکنان مسئولیت بزرگ و خطیری بر عهده دارند و حضور آن‌ها در واحدهای مختلف شهرداری امری ضروری و حائز اهمیت تلقی می‌شود و می‌بایست با نقش‌آفرینی فعال و اعمال نظرهای کارشناسی و قانونی، مانع خطاهای احتمالی شوند و همچنین با اصلاحات منطقی مجموعه را در اتخاذ تصمیمات صحیح یاری‌ کنند.

قهرمانی در ادامه بر لزوم صیانت از جایگاه ممیزین و تکریم ایشان تاکید کرد و از آن‌ها خواست تا در نظرات کارشناسی و قانونی خود مصصم باشند، از اعمال تصمیم‌های انفرادی جلوگیری کنند و به‌عنوان بازوهای کارشناسی، مجموعه سرمایه انسانی شهرداری ایفای نقش کنند.

وی درباره تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اظهار داشت: ممیزین نقش به‌سزایی در ایجاد تعهد سازمان در مقابل کارکنان قراردادی و حجمی دارند و باید باتلاش در اجرای دقیق امور طبق قوانین و در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی، مانع تضییع حقوق کارکنان شوند.

گفتنی است در این نشست مباحثی از سوی حاضرین مطرح و توصیه و رهنمودهای لازم برای اجرای بهینه و مطلوب امور از سوی مدیرکل سرمایه‌انسانی ارائه شد.

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 24200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =