حفظ امادگی در مواجهه با بحران ضروری است

شهردار منطقه۱۱ در دیدار با منتخبین اعضای گروه دوام نواحی۴گانه این منطقه اعلام کرد : از مهم ترین وظایف ما در ستاد مدیریت بحران، آموزش های شهروندی برای امادگی در مواجهه با بحران است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه در نشست با اعضای منتخب گروه دوام منطقه ضمن اعلام اینکه حامی داوطلبان گروه دوام است، گفت:حفظ امادگی در مواجهه با بحران ضروری است و یکی از اهداف پدافند غیر عامل، اقداماتی است که اعضای گروه دوام انجام می دهند تا تلفات در بحران به حداقل برسد و جریان زندگی مردم در بحران به خطر نیافتد.
موسوی افزود: اعضای قدیمی تر و اساتید مدیریت بحران نباید از موضوع اموزش در دوام غافل شوند و دامنه نفوذشان را برای این مهم در محلات گسترش دهند تا بتوان به هنگام واکنش داد.
شهردار منطقه۱۱ عنوان کرد: اموزش های گروه دوام باید با اموزش شهروندی و خانواده ها افزایش پیدا کند و جامعه هدف باید نوجوانان باشد تا نتیجه بهتری بگیریم و بهترین مقصد برای این مهم استفاده از ظرفیت مدارس و تولید محتوا در فضای مجازی است.
 بر اساس این گزارش در انتهای این نشست، جلیقه معرف گروه دوام توسط اعضا به شهردار منطقه۱۱ اهدا شد و از تلاش گروه دوام تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام 

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 24214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =