تمرکز بر پایش مداوم نگهداشت و HSE مکان‌ها و معابر عمومی در کنار ظرفیت‌های درآمدی منطقه 

جلسه ارزیابی جلسه پایش عملکرد منطقه ۳، به ریاست محمدی مدیرکل اداره هماهنگی و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران و با حضور معاونین، مدیران این اداره کل و مدیران منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر، رضا محمدی در ابتدای جلسه پایش عملکرد منطقه ۳ با تاکید بر اهمیت موضوع نگهداشت مناطق به عنوان مهمترین شاخص مدیریت شهری اظهار کرد: بحث نگهداشت در هر شرایطی به عنوان اصلی ترین رسالت مدیریت شهری محسوب می شود و رعایت قوانین HSE در اماکن عمومی نقاط خدمت رسان منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که مدیران منطقه می بایست در این زمینه اهتمام زیادی به خرج دهند.

مدیر کل اداره هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران، پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر تهران با موضوعات شهرسازی را یکی رسالت های اصلی این اداره دانست و افزود: پیگیری این مصوبات و همچنین مصوبات کمیسیون ماده ۵، کمیسیون ماده صد و ... موارد مهمی است که توسط این اداره کل دنبال می شود و تلاش و پیگیری جدی مدیران منطقه در این امر می تواند نقش بسزا و مهمی در بحث درآمدی مناطق داشته باشد.

وی همچنین توجه به آرای کمیسیون ماده صد  و تعیین تکلیف آن را امری مهم و حائز اهمیت در جلوگیری و پیشگیری از تخلفت ساختمانی بر شمرد.

محمدی افزود: مدیران می بایست اهتمام ویژه ای در شناسایی املاک ثبت نشده در سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران داشته باشند چرا که شناسایی و ثبت املاک این چنینی فرصت سو استفاده از بیت المال را از سودجویان گرفته و سرمایه های شهر حفظ می‌گردد و همچنین استفاده از این امکانات مغفول می تواند تاثیر بسزایی در چرخه اقتصاد شهری داشته باشد.

در پایان مدیر کل اداره هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران خاطرنشان کرد: باید در بحث امور درآمدی بین ستاد و منطقه هم افزایی صورت گیرد و تجارب مناطق موفق در بحث جذب درآمد، می تواند به مناطق دیگر منتقل شود تا در حوزه درآمد شاهد مدیریت یکپارچه و توام با خلاقیت بین مناطق باشیم.

انتهای پیام/

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 24251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =