برکات «عطر سیب» به مجموعه مدیریت شهری بازمی‌گردد

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از بیستمین رویداد «عطر سیب» در میدان امام حسین(ع)، بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در برپایی عزای سیدالشهدا(ع) مشارکت می‌کند، اتفاقی است که برکات و ثمراتش برای خود مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

به گزارش شهر و به نقل از ستاد خبری بیستمین رویداد «عطر سیب»، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از بیستمین رویداد «عطر سیب» در میدان امام حسین(ع)، درباره این نمایشگاه فرهنگی گفت: آنچه در مورد اقامه عزای سیدالشهدا(ع) اهمیت دارد، بسترسازی و تسهیلگری همه مجموعه‌ها و دستگاه‌ها برای برگزاری مجالس عزاداری محرم به احسن وجه است. 

اقراریان ادامه داد: به نظر من اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مجموعه شهرداری در برپایی عزای سیدالشهدا(ع) مشارکت می‌کند، اتفاقی است که برکات و ثمراتش برای خود مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

وی با بیان اینکه عزای سیدالشهدا(ع) هزار و ۴۰۰ سال است که دارد برپا می‌شود، افزود: در دوره‌های مختلف تاریخی این اتفاق همواره عاشقان را با خود همراه کرده است. نمایشگاه «عطر سیب» هم اتفاق مهمی است که متاسفانه در یک مقطعی تعطیل شد، اما با رویکرد جدید مدیریت شهری امسال در حال برگزاری است و باید تلاش کنیم این رویداد در سال‌های آینده هم تقویت شود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: تسهیل در تهیه اقلام، امکان عرضه مستقیم اقلام با قیمت مناسب، مشارکت در فضاسازی در فضاهای عمومی که هیئت‌های مذهبی کمتر در آن خیابان‌ها و بزرگراه‌های اصلی حضور دارند و... اقداماتی است که می‌تواند به برگزاری بهتر «عطر سیب» کمک کند. استمرار این فرهنگ در طول سال و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های فرهنگی گوناگون نیز اقداماتی است که باید در دستور کار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار گیرد.

بیستمین رویداد «عطر سیب» با هدف تامین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از دوم تا نهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین(ع) در حال برگزاری است.

انتهای پیام 

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 24269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =