نصب ۴۹۰ پرچم مزین با پیام‌های عاشورایی در پل‌های سواره‌رو منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، فضای شهری منطقه با محتوا و پیام های مکتب عاشورا در قالب طرح های فرهنگی در بزرگراه ها، میادین و معابر مزین شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری درخصوص سیاه پوش کردن و فضاسازی به مناسبت اقامه عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) افزود: بیش از ۱۰ هزار متر طول ریسه مشکی در میادین ماهان، شقایق، بخشنده، ابن سینا، ثارالله، مادر و بهلولی و خیابان های میعاد، میثاق، شهید صمدی، شهید لطیفی، شهید زلفی، شکوفه، شقایق و ورامینی  و همچنین بزرگراه های شهید تندگویان، شهید هاشمی، شهید کاظمی، خلیج فارس و آزادگان نصب شده است.
وی ادامه داد: همچنین با هدف هویت بخشی به فضاهای شهری، فضاآرایی متناسب با ایام محرم در قالب اهتزاز ۴۰ عدد بنر پرتابلی،۱۰ عدد بیلبوردی و ۴۹۰ عدد پرچم در پل های سواره رو  مزین به پیام های عاشورایی شد.
جعفری در ادامه بیان کرد: پرچم های پایه بلند  ۵۵ متری با طرح گنبد امام حسین (ع) توسط سازمان زیباسازی  شهرداری تهران برای تبرک به کربلای معلی منتقل شده و در شب اول محرم در بوستان بزرگ ولایت، پل شهید صنیع خانی، پل شهید کاظمی، بزرگراه شهید کاظمی داخل ناحیه ۲ و بوستان نرگس در محله دولتخواه به اهتزاز در خواهد آمد. ضمن اینکه ۲ عدد بنر طولی به متراژ ۲۰۰ متر مربع نیز در مقابل در شماره یک بوستان بزرگ ولایت، بلوار میلاد و  نصب می شود.
به گفته این مسئول برافراشتن ۹ ابر پرچم درساختمان های ستادی منطقه، ناحیه یک و دو، کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد، ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، مجتمع تجاری پردیس کیان، پاسگاه نعمت آباد جنب پل شهید سروری و نصب المان های حجمی از دیگر اقدامات اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه به نشانه عشق، وفاداری و ارادت به سید الشهدا (ع)  است.

انتهای پیام 
 

۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 24280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =