در پی درخواست دولتی‌ها از شهردار تهران نیروهای شهرداری برای کمک به سیل فیروزکوه اعزام شدند/ پایان عملیات گل‌ولای‌برداری در امامزاده داوود

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: شهردار منطقه ۱۴ به نمایندگی از شهرداری تهران به عنوان معین به مناطق سیل‌زده فیروزکوه رفته و قرار شد شهرداری‌های سایر مناطق نیز در این‌باره همکاری داشته باشند تا خدمات لازم را در فیروزکوه ارائه دهند.

حسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درخصوص اقدامات شهرداری تهران در سیل شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: در پی درخواست وزیر نیرو و استاندار تهران از شهردار تهران برای کمک و همکاری در سیل فیروزکوه، مقرر شد که یکی از شهرداران مناطق شهرداری تهران به عنوان معین مشخص شود تا کمک رسانی لازم را به مردم سیل زده فیروزکوه داشته باشد؛ بنابراین شهردار منطقه ۱۴ به نمایندگی از شهرداری تهران به عنوان معین به مناطق سیل زده فیروزکوه رفته و قرار شد شهرداری های سایر مناطق نیز در این باره همکاری داشته باشند و خدمات لازم را در فیروزکوه ارائه دهند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه چون موضوع اصلی آثار تخریبی سیل فیروزکوه گل و لای انباشته در اماکن و معابر است اعزام بابکت و ماشین آلات ویژه گل و لای برداری اولویت اصلی این روزها است که این اقدام توسط منطقه ۱۴ شهرداری تهران در حال انجام است، افزود: نیروهای شهرداری منطقه ۱۴ از ساعت ۴ صبح روز شنبه به سمت مناطق سیل زده فیروزکوه اعزام شدند و تا رفع مشکلات و برداشتن همه گل و لای حاصل از سیل در آن مناطق حضور دارند تا بعد از آن وزارتخانه ها و مراجع ذیربط کار را تحویل بگیرند. محدوده اصلی فعالیت گروه اعزامی شهرداری تهران روستای مزداران فیروزکوه است اما اگر نقطه دیگری نیز نیاز به کمک داشته باشد، خدمت رسانی انجام خواهد شد. 

وی در پایان درباره خدمات شهرداری تهران در سیل امامزاده داوود یادآور شد: با وجود اینکه امامزاده داوود در حریم تهران واقع شده اما تلاش کردیم در بحث رفع مشکلات، برداشتن گل و لای و جستجوی مفقودین با حضور اتش نشانی، سازمان مدیریت بحران و شهرداری های مناطق و با اعزام ماشین آلات اقدامات لازم را انجام دهیم. عملیات گل و لای برداری امامزاده داوود صبح امروز به پایان رسیده و بازسازی این محدوده باقی مانده که باید توسط نهادهای مرتبط نسبت به انجام آن اقدام شود.

انتهای پیام/

۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 24342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =