آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری منطقه ۲۱ در کمک‌رسانی به منطقه سیل‌زده امام‌زاده داود(ع)

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ از اعزام نیرو، ماشین آلات و تجهیزات برای کمک به مناطق سیل زده محدوده کن و امام‌زاده داود(ع) و همچنین بازدید شبانه شهردار منطقه ۲۱ از آماده باش ستاد مدیریت بحران این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ سید مهدی صالح زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: به منظور کمک و تلاش برای رفع مشکلات ناشی از سیل در محدوده کن و امام‌زاده داود(ع)، عوامل اجرایی خدمات شهری دیار پیشرفت و نوآوری به تعداد ۳۰ نفر به همراه تجهیزات شامل یک دستگاه خاور، یک دستگاه واتر جت، یک دستگاه بابکت و سایر لوازم مورد نیاز به همراه یک نفر سرکارگر و یک نفر سرپرست از منطقه ۲۱ اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به گزارش‌های سازمان هواشناسی امکان وقوع حوادث مشابه وجود دارد، اظهار داشت: لازم است شهروندان محترم تهرانی با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی در هنگام وقوع سیل، همکاری لازم را در کاهش خسارات احتمالی داشته باشند؛ همچنین تا اتمام عملیات خدمت رسانی نیروهای منطقه ۲۱ در محل حاضر و به خدمت رسانی ادامه می دهند.

به همین منظور حسین کاشانی پور شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۱ با همراهی سید مهدی صالح زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست و محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه نیمه شب جمعه هفتم مرداد ۱۴۰۱ از این ستاد بازدید کرد و ضمن اطلاع از روند فعالیت همکاران، طی گزارش هادی اسماعیلی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این منطقه در جریان آخرین روند فعالیت ها قرار گرفت.

شهردار منطقه ۲۱ ضمن حضور در اتاق بیسیم منطقه و بازدید از مسیل ها و نقاط حادثه خیز و  احتمال خطر در منطقه، در بازدید از نواحی سه گانه منطقه ۲۱ با همکاران و شهرداران شب نواحی گفت و گو کرد و در جریان دغدغه ها و مسائل نواحی در شب قرار گرفت و نکات لازم را به نیروهای فعال نواحی در شیف شب یادآور شد.

بر اساس این گزارش؛ آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۱ و حضور فعال پرسنل این ستاد با توجه به هشدار سازمان هواشناسی درباره موقعیت اضطراری پایتخت با تداوم بارندگی ها و وضعیت ناپایدار و طوفانی شهر تهران و همینطور آماده باش کامل عوامل خدمات شهری نواحی سه گانه منطقه ۲۱ ادامه دارد.

بر این اساس؛ باتوجه به پیش‌بینی بارش‌ها، نیروهای عملیاتی و پشتیبانی با تجهیزات لازم جهت هدایت آب‌های سطحی، مواجهه با بارش ها و جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح نواحی سه گانه از ابتدای شروع باران به صورت آماده باش کامل بوده و پاکسازی و لایروبی به صورت مستمر به همت عوامل خدمات شهری نواحی سه گانه منطقه ۲۱ انجام می پذیرد.

انتهای پیام 

۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 24364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =