آماده‌باش نیروهای خدمات شهری منطقه ۲ همزمان با بارش شدید باران

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: در پی هشدار هواشناسی مبنی بر تداوم ناپایداری جوی و احتمال وقوع طوفان و سیلاب در پایتخت ،ضمن اقدامات و پیش بینی تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه خسارات احتمالی ناشی از بارندگی ، اقدامات لازم انجام شد.

 به گزارش  شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، عبدالرضا نجاریان با اشاره به اینکه  منطقه دو به لحاظ ویژگی جغرافیایی وهمچنین وجود رودخانه های فرحزاد و درکه  از شرایط حساسی برخوردار است، افزود: در همین راستا  همزمان با هشدارهای هواشناسی برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر، انجام و عوامل خدمات شهری در آماده‌باش کامل هستند. 

وی گفت: نیروهای خدمات شهری و عوامل اجرایی نواحی در قالب اکیپ های عملیاتی و لایروبی به صورت آماده باش در معابر پر تردد و اصلی منطقه حضور یافته اند تا خللی در تردد شهروندان به وجود نیاید.

وی با اشاره به شناسایی نقاط حساس و آبگیر توسط کمیته ویژه مدیریت بارش ها گفت: نیروهای خدمات شهری مجهز به ابزار آلات رفع آبگرفتگی ها در نقاط حساس و آبگیر نواحی ۹گانه منطقه مستقر شدند و با استفاده از تجهیزات مکانیکی، با لایروبی نقاط قابل دسترس مسیل ها، حوضچه های رسوبگیر و نهرها، اقدام به بازگشایی و رفع آبگرفتگی انهار و هدایت آبهای سطحی کردند.

نجاریان با بیان اینکه تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی برای مدیریت بارش ها با هدف تسهیل رفت و آمد در معابر منطقه۲ تهران تا پایان بارش ها پییش بینی شده است افزود: شهرداری منطقه دو با به کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهای بارندگی از ورود هر گونه آبگرفتگی و اخلال در رفت وآمد شهروندان پیشگیری کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست  شهرداری منطقه ۲ در ادامه از اعزام نیرو و ارسال ماشین آلات و تجهیزات برای کمک به مناطق سیل زده امامزاده داوود خبر داد.

انتهای پیام

۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 24368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =