آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری  منطقه ۱۵ در بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر

شهردار منطقه ۱۵ گفت: نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ در بارندگی های سیل آسای اخیر به صورت شبانه روزی درآماده باش کامل هستند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: نیروهای خدمات شهری منطقه از روز چهار شنبه ۵ مرداد با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در مورد بارندگی های سیل آسای اخیر به منظور مقابله و رفع آبگرفتگی احتمالی  در آماده باش شبانه روزی هستند.

او با اشاره به اینکه نیروهای خدمات شهری تا اعلام وضعیف عادی و پایان بارندگی ها پای کار هستند افزود:  در این راستا  ۸۵۰  نیروی خدمات شهری به همراه ۱۵۰ دستگاه انواع تجهیزات لازم درآمادگی کامل قرار دارند.

شهردار منطقه ادامه داد: با اعلام اطلاعیه سازمان هواشناسی و با آمادگی که در نیروها وجود داشت، عوامل در محل های تعیین شده و به ویژه در ۲۳ نقطه حساس آبگیر سطح منطقه شامل زیر پل بسیج، بزرگراههای امام رضا(ع)، امام علی (ع)، زیر پل خاوران و ...مستقر شدند و این محلها به شدت کنترل می شود.

صباغ اضافه کرد: با لایروبی و رسوب برداری مستمر شبکه‌های اصلی و فرعی جمع آوری آب های سطحی شامل انهار روبسته و روباز، حوضچه های رسوبگیر، منهول ها، کانال ها و مسیلها و همچنین تعیین وظایف و تقسیم بندی کار و صحت عملکرد تجهیزات نواحی و ستاد مرکزی بارش منطقه تاکنون  عملیات کنترل و مهار آبگرفتگی  به خوبی اجرا شده است.

شهردار منطقه در ادامه به تیم اعزامی شهرداری منطقه ۱۵ بمنظور همکاری و ساماندهی  وضعیت  امامزاده داوود (ع) بعد از وقوع سیلاب اشاره کرد و گفت: از روز جمعه تاکنون روزانه ۳۰ نیروی انسانی به همراه سه دستگاه ماشین آلات شامل بابکت، خاور و واترجت به محله امام زاده داوود (ع) اعزام می شوند.

انتهای پیام

۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 24385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =