اعزام 120 نیروی خدمات شهری منطقه ۱۲ به بخش‌های سیل‌زده امام‌زاده داوود

شهردار منطقه 12 از کمک به امدادرسانی محله امامزاده داوود (علیه‌السلام) و فیروزکوه، طی 3 شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن خبر از آماده‌باش و بسیج نیروهای خدمات شهری این منطقه به منظور پیشگیری و رفع مشکلات حاصل از بارش‌های اخیر گفت: به منظور امدادرسانی به محلات سیل‌زده نظیر امامزاده داوود (علیه‌السلام)، اعزام 120 کارگر و عوامل اجرایی به محل طی سه مرحله در سه روز گذشته در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی در مورد ماشین‌آلات و ادوات مورد نیازی که منطقه 12 در اختیار نیروهای امدادرسان محله امامزاده داوود قرار داد نیز افزود: یک دستگاه باب‌کت، 2 دستگاه خاور، یک دستگاه واترجت و یک دستگاه جرثقیل نیز در این ایام در آن منطقه در خدمات شهروندان سیل‌زده بود؛ همچنین امروز، شنبه، 8 مرداد، یک دستگاه باب‌کت نیز به منطقه فیروزکوه اعزام شد.

شهردار قلب طهران در مورد اقدامات این منطقه در ایام بارندگی نیز توضیح داد: از نخسین ساعات اعلام بارندگی‌ها توسط سازمان هواشناسی، بسیج کلیه نیروهای خدمات شهری با آماده‌باش کامل در دستور کار قرار گرفت. 4 هزار کیسه شن، ماشین‌آلات و سایر ادوات مورد نیاز به همراه گروه‌های 137، نیروهای خدمات شهری نواحی و نیروهای ستادی در سطح منطقه، به‌ویژه نقاط حساس آبگیر مستقر بوده‌اند؛ همچنین هماهنگی‌های لازم با دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی نظیر سازمان آتش‌نشانی، شرکت‌های آب‌، برق و گاز و... صورت گرفته و در صورت بروز آب‌گرفتگی‌ها در اسرع وقت برای رفع مشکل اقدام شده است.

۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 24412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =