بازگشایی مسیر تردد ساکنان آبادی ازگی

شهردار منطقه ۲۲: گفت: آبادی ازگی به عنوان شمال غربی ترین روستای حریم شهر تهران است که سیل چند روز اخیر موجب مسدود شدن مسیر تردد ساکنان آن شده بود و به همت عوامل خدمات شهری ناحیه سه این منطقه بازگشایی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت:  بارش و ریزش کوه در ابتدای جاده آبادی ازگی موجب مسدود شدن تردد شد که در مرحله نخست مسیر جایگزین فرعی برای تردد خودروهای امدادی و ساکنان فراهم شد و در مرحله دوم با همکاری نیروهای جهادی، بسیج روستاهای وردیج و ورایش ، سازمان آتش نشانی و تجهیزات مدیریت شهری فعالیت عمرانی برای بازگشایی مسیر صورت گرفت.

وی افزود: طغیان رودخانه و ورود گل و لای در بخش از جاده روستا نیز موجب شد تا تردد خودروها به سختی صورت گیرد که به سرعت با همکاری اهالی روستا این نقاط نیز پاکسازی شد و در حال حاضر مسیر تردد خودروها به این آبادی در شرایط عادی است.

محمدی به خسارات وارده به مزارع این آبادی اشاره کرد، و گفت: متاسفانه در این آبادی مزرعه پرورش ماهی، مزرعه زنبور عسل و باغات مورد خسارت قرار گرفته و تعدادی از درختان باغات میوه نیز شکسته شده است.

شهردار منطقه به آبگرفتگی در ابتدای آبادی ازگی نیز پرداخت و افزود: حجم بالای آب از بالا دست این نقطه سرازیر شده بود که در مرحله‌نخست برای ساماندهی این محور اقدام به جلوگیری از ورود آب به زیر گذر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی که در همجواری این نقطه قرار داشت شد و سپس جریان آب به داخل نهر هدایت شد و از این طریق رفع آب گرفتگی را انجام دادیم؛ البته در این عملیات از طربق خودروهای سنگین گل و لای جمع آوری و همچنین سد خاکی برای جلوگیری از سیلاب های احتمالی به ورودی بزرگراه شهید خرازی فراهم شده است.

انتهای پیام

۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 24438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =