با تخلف عمده ساخت و ساز در تهران مواجه نشده‌ایم/ به‌روزرسانی اسامی ساختمان‌های ناایمن توسط شهرداری

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا کنون با تخلف عمده در حوزه ساخت و ساز در پایتخت مواجه نشده‌ایم.

مهدی اقراریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه اولویت بررسی در حال حاضر ساختمان های ناایمن است، اظهار کرد: اسامی ساختمان‌های ناایمن توسط شهرداری در حال به روز رسانی است و اطلاع‌رسانی عمومی به شهروندان را انجام می‌دهد و از طرفی دیگر، دادستانی نیز در خصوص نحوه فعالیت این ساختمان‌ها اقدام می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه تخلفات در حوزه ساخت و ساز متنوع و متکثر است، یادآور شد: تعداد این تخلفات در برخی مناطق قابل توجه است اما در مواردی شاهد این هستیم که تخلفات از پنج تا 10 متر در اضافه بناست و تخلفات جزئی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی تخلفات نیز عمده است، خاطرنشان کرد: ما تا کنون با تخلف عمده در ساخت و ساز در پایتخت مواجه نشده‌ایم.

اقراریان تأکید کرد: دیده‌بانی مردم می‌تواند در مقابله با تخلفات در این زمینه یاری‌رسان باشد و شهروندان می‌توانند با اعلام این تخلفات به ما در برخورد با آن کمک کنند.

وی همچنین تصریح کرد: کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران آمادگی کامل دارد که در این زمینه ورود کند و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 24475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =