لزوم تعیین تکلیف گود آذری

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از گود سیدالشهداء واقع در ناحیه ۶ منطقه ۱۶ شهر تهران،‌ در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه ساخت مسکن معوض برای سکنه گود قرار گرفت.

به گزارش شهر، زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از گود سیدالشهداء واقع در ناحیه ۶ منطقه ۱۶ شهر تهران،‌ در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه ساخت مسکن معوض برای سکنه گود قرار گرفت و از نزدیک با ساکنین محدوده در خصوص روند اجرای این طرح به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات و انتظارات اهالی محدوده قرار گرفت.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در جریان این بازدید با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۹۸ واحد در محدوده ۳.۲ هکتاری گود آذری وجود دارد، گفت: به دلیل مسائل و مشکلات انباشته فرهنگی و اجتماعی تحمیل شده بر بافت طی دهه‌های گذشته‌ با آسیب‌های اجتماعی متعددی روبرو است. 

شمس‌احسان گفت: در راستای توجیه و جلب مشارکت ساکنین در فرآیند اجرای طرح و همچنین جلوگیری از کوچ جمعیتی و شکل گیری کلونی جدید جمعیتی با برنامه ریزی دقیق، اقدام شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ضمن بازدید از محل اجرای پروژه مسکن معوض گود سیدالشهداء که آخرین گود مسکونی بازمانده از سنوات گذشته شهر تهران محسوب می‌شود، تاکید کرد: باید سرانه‌های خدماتی از جمله سرانه‌های فرهنگی، آموزشی و درمانی لازم برای ساکنین آتی محدوده پروژه ۸۰۲ واحدی به خوبی در نظر گرفته شود تا به این ترتیب زمینه ارتقا کیفیت سکونت فراهم شده و حس هویت محلی برای اهالی تداعی شود.

وی در انتهای بازدید پروژه‌های منطقه ۱۶ از پروژه مسکونی ناایمن واقع در محدوده فرح آباد بازدید و مقرر شد در اسرع وقت طرح نوسازی با استفاده از ظرفیت دفتر توسعه محله ای فعال در محدوده و با مشارکت سکنه در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید شهردار منطقه ۱۶، سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 24476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =