تصویب هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد تومانی برای رویداد عطر سیب/ کیفیت برگزاری این رویداد بهتر از سال‌های قبل بود

بر اساس آراء اعضای شورای اسلامی شهر تهران، هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد تومان برای رویداد عطر سیب به صورت اختصاص ۵۰ درصد از اعتبارات از سوی سازمان فرهنگی و هنری و ۵۰ درصد از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار بر این شد که شهرداری لایحه رویداد عطر سیب را زودتر ارائه دهد، اظهار کرد: اقدامات این رویداد نسبت به سال های گذشته مناسب تر بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه گزارش عملکرد در این خصوص ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که مبلغی به جمع بودجه شهرداری در این زمینه اضافه نشود و اجازه داده شده نسبت به هزینه کرد و درآمدهای سازمان فرهنگی به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کیفیت رویداد عطر سیب بهتر از سال های قبل بود، تأکید کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جلساتی را در خصوص کیفیت این رویداد برگزار خواهد کرد و سال آینده نیز ردیف بودجه ای مشخص و مجزا برای این طرح در نظر گرفته خواهد شد.

علیرضا نادعلی با بیان اینکه تعداد هیئات بیش از ۶ هزار هیئت بوده است، یادآور شد: تعدادی از این هیئت‌ها ثبت نشده بود؛ از طرفی پیش بینی‌ها برای اختصاص بودجه نسبت به سال قبل که شیوع کرونا را شاهد بودیم، افزایش یافت.

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سهم هر هیئت در دوره قبل دو میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: این مبلغ با توجه به میزان تورم به ۶ میلیون تومان افزایش یافته که تقاضای ما این است بودجه ۳۰ میلیارد تومان مصوب شود تا مدیریت شهری در این زمینه سهم داشته باشد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: بهتر است ۵۰ درصد اعتبارات از معاونت فرهنگی و اجتماعی و ۵۰ درصد نیز از اعتبارات سازمان فرهنگی و هنری تأمین شود. اینکه شهرداری و شورا خود را در این رویداد سهیم می کند اقدام ارزشمند و قابل توجهی است.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء، با پیشنهاد مهدی چمران رئیس شورا نسبت به اختصاص ۵۰ درصد از اعتبارات از سوی معاونت فرهنگی و ۵۰ درصد از سوی سازمان فرهنگی و هنری، موافقت کردند.

انتهای پیام/

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 24546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =