رضایت اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از عملکرد برج میلاد

پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با رویکرد بررسی و عملکرد برج میلاد با حضور اعضای این کمیسیون، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مدیرعامل و مدیران برج میلاد در این مجموعه گردشگری و فرهنگی تشکیل و پس از ارائه گزارش عملکرد چهارماهه این مجموعه از سوی عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد، اعضای این کمیسیون از اقدامات انجام شده ابراز رضایت کرده و عملکرد آن را قابل دفاع عنوان کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی برج میلاد،  جلسه ای با حضور نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، علیرضا نادعلی، زهرا شمس احسان، سید احمد علوی اعضای کمیسیون، محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد در سالن VIP مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، عباس حیدری گزارش کاملی از عملکرد چهارماهه برج میلاد و اقدامات انجام شده در طول سال جدید ارائه داد که شامل برگزاری جشنواره نوروز، ویژه برنامه ماه رمضان، افتتاح پروژه های جدید سرمایه گذاری، پیگیری در حوزه ساماندهی گود برج میلاد، افزایش درآمدهای برج میلاد در مقایسه با سال گذشته، جشنواره تابستانی، ویژه برنامه دهه ولایت، اجرای کنسرت نمایش راه عشق و ... بود.

سپس محمد امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با تشکر از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: «روزی که ما برج را تحویل گرفتیم سه دغدغه جدی در این حوزه داشتیم که اولی اقتصادی، دومی ایمنی و نگهداشت برج و سومی بحث مردمی بودن این مجموعه بود. البته در بحث مسائل اقتصادی تا حدودی مشکلات به دوران کرونا و شرایط ویژه این دوران برمی گشت، اما در موضوعات بعدی مشکلات قابل حل بود که چندان پیگیری نشده بود.»

انتهای پیام 

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
کد خبر: 24574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =