برگزاری «سوگواره تکیه ملت» در ایام محرم و صفر

سوگواره «تکیه ملت» با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی در ایام محرم و صفر از سوی مدیریت فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با عنایت به تجربیات و توانمندی‌های ارزشمند سرمایه‌های انسانی، امکانات و ظرفیت‌های مناطق و مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه تکیه ملت طی فراخوان عمومی از شهروندان، هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی مردمی فعال در حوزه نوجوان و جوان کلان‌شهر تهران درخواست می‌کند تا ایده‌های نو، خلاقانه و نیز الگوهای موفق اجرایی خود را با موضوع "برپایی آیین های سوگواری در محرم و صفر" به دبیرخانه سوگواره (مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴، فرهنگسرای اشراق) ارسال کنند.

گفتنی است؛ این برنامه در نظر دارد با دریافت ایده‌های نو، خلاقانه و ابتکاری و نیز معرفی الگوهای فعالیتی موفق، ضمن شناسایی و سازماندهی فعالان این حوزه در سوگ حسینی در مناطق ۲۲ گانه کلان‌شهر تهران،  با معرفی بهترین ها در دو بخش  "ایده‌های نو"  و " الگوهای اجرا شده موفق" از آنان حمایت و پشتیبانی و در فعالیت‌های آنان تسهیل‌گری کند.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۱۸۳۷  تماس حاصل نمایند و ایده ها خود را به صفحه اینستاگرام eshragh.farhangsara ارسال کنند.

انتهای پیام 

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 24608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =