اتمام عملیات اصلاح هندسی مسیر جایگاه CNGکوهک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از اتمام عملیات اصلاح هندسی مسیر جایگاه CNGکوهک با هدف تردد آسوده شهروندان به این جایگاه سوخت که به عنوان یکی از مهم ترین جایگاه های سوخت CNG غرب تهران به شمار می رود، خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، سید فرهاد خدابخشی اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه نسبت به انجام عملیات اجرایی اصلاح هندسی مسیر دسترسی به جایگاه CNG در بلوار کوهک و ایمن سازی مسیر عبور عابرین پیاده پل هوایی عابر واقع درحاشیه جایگاه اقدام کرده است.
وی افزود: تخریب،تملک وتعریض،اجرای جدول وبتن ریزی،اجرای پیاده رو و روکش آسفالت از جمله اقداماتی بوده است که در مدت زمان کوتاه مورد اجرا قرار گرفته است و شاهد تردد آسوده خودروهای شهروندان و همچنین کاهش بارترافیکی صف جایگاه سوخت در بلوار کوهک هستیم.
خدابخشی ادامه داد: رسیدگی به مسیر تردد خودروها به جایگاه سوخت CNGکوهک از خواسته های قدیمی شهروندان و مراجعه کنندگان بوده است که از سوی مدیریت شهری محقق شده است.

انتهای پیام

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 24674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =