عذرخواهی رئیس کمیته شفافیت شورا از تاکسیرانی/تاکید سروری بر هوشیاری در مقابل جریان‌سازی دشمنان

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هشتاد و چهارمین جلسه شورا، تذکرات، پیشنهادات و سخنانی را در خصوص مراسمات عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، عمل به تعهدات در طول یک سال اخیر در شورا و جریانات رسانه‌ای دشمنان در حذف یکی از نوحه‌های انقلابی مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در هشتاد و چهارمین جلسه شورا اظهار کرد: تذکری که در جلسه گذشته در خصوص هیات مدیره تاکسیرانی مطرح کردم بر اساس گزارش اشتباهی بود که دریافت کرده بودم که در این زمینه از تاکسیرانی عذرخواهی می کنم.

جعفر بندی شربیانی عضو هیات رئیسه شورا نیز با بیان اینکه در سال دوم شورای ششم ری و شمیرانات هستیم، خاطرنشان کرد: وعده هایی را ما برای مردم مطرح کردیم و باید ببینیم که در این یک سال تا چه میزان در مسیر تعهدات خود بوده ایم؟ باید تلاش خود را به کار بگیریم در حیث تصمیم گیری و تصمیم سازی، اتفاقات بهتری را برای مردم رقم بزنیم.

پرویز سروری نایب رئیس شورا در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه شهروندان تهرانی هر سال پر شکوه تر از سال قبل مراسمات عزاداری ایام محرم را برگزار می کنند، یادآور شد: سالن های عزای آقا اباعبدلله(ع) از کودکان، نوجوانان و جوانان در مراسمات امسال پر شده بود.

وی با بیان اینکه میثم مطیعی یکی از مداحان ولایت مدار نوحه ای انقلابی را خوانده است، خاطرنشان کرد: این نوحه در مسیر حذف قرار گرفته است. نباید فضای مجازی را در اختیار دشمنان قرار دهیم که به ما بگویند چه کنیم یا نکنیم. این چیزی جز ترور رسانه ای است؟

سروری با تأکید بر اینکه شهید سردار سلیمانی را پس از ترور فیزیکی ترور مجازی کردند، یادآور شد: دایره این موضوع روز به روز وسیع تر می شود. اگر قدرت نداشته باشیم در برابر این تحرکات بایستیم باید شاهد موارد بیشتری از این قبیل موضوعات باشیم. اگر جریان مدیریت نشود شاید کلمه اسلام نیز جزء حذفیات قرار بگیرد که این جریان خطرناک است لذا وظیفه ما در این راستا بسیار سنگین است.

انتهای پیام/

۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 24719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =