افزایش میزان درآمدهای پایدار در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به افزایش درآمدهای پایدار در هفته اخیر در این منطقه غربی پایتخت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ درصد وصول مطالبات ماده صد در این منطقه محقق شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی درجلسه کمیته درآمد این منطقه ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حسین ابن علی (ع) و یارانش اظهار داشت: یکی از مهم ترین درآمدهای مدیریت شهری برای بالا بردن خدمات رسانی به شهروندان کسب درآمدهای پایدار است.

وی افزود: برای اینکه درآمدهای پایدار محقق شود باید برنامه ریزی و هدف گذاری صورت گیرد که این امر در شهرداری منطقه ۲۲ صورت گرفته است و خوشبختانه در هفته گذشته اقدامات ارزشمندی در راستای جذب درآمدهای پایدار از سوی شهرداری منطقه به همت معاونت مالی و اقتصادی شهری، معاونت معماری و شهرسازی و شهرداری های نواحی شش گانه انجام شده است.

محمدی ادامه داد: درآمدهای پایدار منطقه ۲۲ مانند دریافت عوارض نوسازی و پسماند متفاوت تر از مناطق دیگر شهر تهران است، چرا که این منطقه تازه تاسیس به شمار می رود و مالکان تمایل کمتری به پرداخت این عوارض دارند و از سوی دیگر مالکانی که هنوز نتوانسته اند پایان کارشان را دریافت کنند کمتر تمایل به پرداخت فیش عوارض پسماند و نوسازی دارند و نهایتا اینکه این منطقه پلاک های ریزدانه کمتری نسبت به سایر مناطق هسته مرکزی شهر دارد و بیشتر پلاک ها درشت دانه هستند.

شهردار منطقه تصریح کرد: موضوع درآمدهای پایدار یکی از مهم ترین درآمدهای تمامی شهرداری های کشور به شمار می رود که در این دوره از مدیریت شهری پایتخت اقدامات بسیار مناسبی به شکل برنامه ریزی شده به اجرا درآمده است.

گفتنی است، جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ۲۲ هر هفته به ریاست وحیدرضا محمدی شهردار منطقه به اجرا در می آید و موضوع درآمدهای پایدار جزو مهم ترین دستورات این جلسات است.

انتهای پیام

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 24764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =