انتصاب رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه

طی حکمی از سوی علیرضا زاکانی، «سید محمد فیاض» به سمت رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ طی حکمی که از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران صادر شد، «سید محمد فیاض» به مدت یکسال به سمت رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه منصوب گردید.

گفتنی است در این حکم ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت رسانی، برنامه ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت به همراه رفع موانع در راستای تحقق چشم انداز "تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام" مورد تاکید و توجه شهردار تهران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است «سید محمد فیاض» رئیس جدید هیئت مدیره شرکت یادمان سازه دارای مدارک دکتری مهندسی محیط زیست، کارشناسی ارشد مهندسی عمران – گرایش سازه و کارشناسی مهندسی عمران است و هم اکنون نیز در سمت مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران مشغول به کار می باشد.

انتصاب رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه

وی همچنین سمت شهردار منطقه ۱۸، مشاور عمرانی وزیر و مدیرکل طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل سازمان پسماند، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو، معاون خدمات شهری مناطق ۱ و ۵ شهرداری تهران، معاون شهرسازی و معماری و همچنین فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۵ را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 24824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =