تاسیس کلانتری در محله رضویه پاسخ به مطالبه مردم است

دبیر کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تاسیس کلانتری رضویه به یکی از مطالبات مردم این محله پاسخ داده می‌شود.

به گزارش شهر، زهرا شمس‌احسان صبح امروز (شنبه) در مراسم‌ آغاز احداث کلانتری محله رضویه در منطقه ۱۵ اظهار داشت: با تاسیس این کلانتری به یکی از مطالبات مردم محله رضویه پاسخ داده می‌شود.  

دبیر کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمع آوری و انتقال معتادین متجاهر به مراکز بازپروری و گرم‌خانه‌ها، هموار سازی و مسطح سازی تپه کوه سنگی جهت تردد خودروهای نظامی و انتظامی و احداث کلانتری سه اقدام‌ مهمی است است بنا به درخواست و پیگیری معتمدین و مردم‌محله رضویه از دستگاه‌ها صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: با تلاش‌های صورت گرفته امروز توانسته‌ایم به صورت نسبی ایجاد نظم اجتماعی، امنیت و احساس امنیت را برای مردم محله رضویه برقرار کنیم.

شمس‌احسان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: مجموعه انتظامی تهران بزرگ در طول این مسیر همراهی‌های زیادی با شهرداری تهران، شورای شهر و نهادهای دیگر داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شهردار تهران با همیت و دغدغه‌ای که دارند دستورات لازم را برای ایجاد امنیت در این‌ محله صادر کردند.

شمس‌احسان بیان کرد: امیدواریم هر چه سریعتر با تاسیس و راه‌اندازی این کلانتری مردم طعم شیرین امنیت را بیش از گذشته تجربه کنند و ان‌شاءالله با تعامل دوطرفه مردم و نیروی انتظامی شاهد کاهش نرخ جرائم، ناامنی‌های اجتماعی و بزهکاری‌های اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 24850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =