حکمرانی بدون رسانه ممکن نیست / رسانه بازوی کمک به مدیریت شهری است

سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ تهران در دیدار و تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری ایسنا مطرح کرد: مدیریت شهری، رسانه را بازوی کمکی خود می‌داند و معتقدیم حکمرانی بدون رسانه ممکن نیست.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، عصر روز شنبه مورخ ۲۲مرداد سال جاری سید محمد موسوی شهردار این منطقه به همراه شهردار ناحیه۱ و رییس اداره روابط عمومی در خبرگزاری ایسنا که از جمله خبرگزاری های فعال در این منطقه از تهران است؛ حاضر شد و ضمن خدا قوت و تبریک روز خبرنگار با اهدای گل و لوح از تلاش این قشر در مسیر شفافیت و جهاد تبیین تقدیر کرد .

 سید محمد موسوی با حضور در تحریریه اجتماعی خبرگزاری ایسنا با رییس اداره اجتماعی ایسنا و دبیر این تحریریه به گفت و گو پرداخت و با مدیرعامل ایسنا نیز دیدار کرد .

 شهردار منطقه۱۱ در پاسخ به سوالات خبرنگاران ایسنا ضمن تشریح اقدامات ۸ ماه گذشته در منطقه۱۱ به پروژه های مهم و کوچک مقیاس در دست اقدام اشاره کرد و گفت: شهرداری بیشترین میزان تعاملات و ارتباط را با مردم دارد و مردم از صبح تا شب یا حتی از بدو تولد تا زمان مرگ با شهرداری سر و کار دارند و به همین دلیل اقدامات ما در امیدافرینی و ایجاد اعتماد بین مردم و مدیران شهری بسیار اثر گذار است.

 او ضمن بیان اهمیت ارتباط روابط عمومی و رسانه ها عنوان کرد: رسانه و روابط عمومی با کمک هم برای اماده سازی و روشن گری افکار عمومی تلاش می کنند و مدیریت شهری، رسانه را از جمله بازوهای اجرایی و مهم خود می‌داند و از همکاری اهالی رسانه در مسیر شفافیت تشکر می‌کنیم .

 شهردار منطقه۱۱ تهران در انتها گفت: حکمرانی بدون حمایت و تلاش رسانه ممکن نیست به خصوص این روزها که دشمنان نظام اسلامی سعی بر ناکارامدی مدیریت دارند؛ رسانه ها با شفافیت و تلاش در مسیر جهاد تبیین گام بر می‌دارند و ما ممنون این تلاش و زحمت بی وقفه اهالی رسانه هستیم .

انتهای پیام 

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 24857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =