رای قاطع شورا به ریاست مجدد مهدی چمران/ هیات رییسه شورای شهر مشخص شد

اعضای هیات رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران برای سال دوم انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا که پیش از هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و با گذشت یک سال از فعالیت شورای ششم، صبح امروز -یکشنبه ۲۳ مردادماه- برگزار شد، اعضای شورا آراء خود را برای انتخاب هیات رئیسه اعلام کردند.

بر اساس رای‌گیری صورت گرفته در جلسه هم‌اندیشی مهدی چمران برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.
شورای ششمی‌ها همچنین پرویز سروری را نیز به عنوان نایب رئیس انتخاب کردند.
در ادامه جعفر بندی شربیانی و سوده نجفی به عنوان منشی‌های شورای ششم معرفی شدند.

همزمان با هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران رای گیری نیز در صحن انجام شد. به طوری که در ابتدای بررسی دستور جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه شورا برای سال دوم، پرویز سروری عضو شورا، مهدی چمران را برای ریاست مجدد شورا پیشنهاد کرد که با موافقت اعضاء همراه و چمران با ۲۱ رأی موافق، رئیس شورا باقی ماند.

همچنین به پیشنهاد حبیب کاشانی، رأی گیری برای انتخاب پرویز سروری به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران انجام شد و سروری برای ابقا در این جایگاه ۲۱ رأی موافق به دست آورد.

در ادامه سید احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا، پیشنهاد کرد که اعضای هیات رئیسه برای سال دوم نیز ابقا شوند که بر این اساس جعفر بندی شربیانی با ۲۱ رأی به عنوان منشی اول و سوده نجفی با ۱۹ رأی به عنوان منشی‌ دوم شورا انتخاب شدند.

گفتنی است با توجه به اینکه انتخابات سخنگو و خزانه دار شورا، دو سال یکبار برگزار می شود، علیرضا نادعلی سخنگو و عضو هیات رئیسه و حبیب کاشانی خزانه‌دار شورا باقی ماندند.

گفتنی است پیش از این و در اولین سال فعالیت شورای ششم نیز مهدی چمران ریاست شورا را بر عهده داشت و پرویز سروری نایب رئیس، جعفر بندی شربیانی و سوده نجفی منشی‌های هیات رئیسه، علیرضا نادعلی سخنگو و حبیب کاشانی خزانه دار شورای ششم بودند.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 24859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =