میزبانی شهروند از ۵هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی از طریق پروژه عطر سیب

مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در پارکینگ فروشگاه شهروند بیهقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، یکشنبه -۲۳ مرداد ۱۴۰۱- مصادف با هفتمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در پارکینگ فروشگاه شهروند بیهقی با حضور داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند و جمعی از مدیران و کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند برگزار شد.

داود قربانیان در حاشیه این مراسم به خبرنگار شهر گفت: مجموعه شهروند یک خانواده ۲ هزار نفری با قدمتی بالغ بر ۲۷ ساله است که علاوه بر ارائه خدمات به مردم، فعالیت‌های دینی و مذهبی به صورت خودجوش هم انجام می‌دهد. فعالیت کارکنان شهروند تا نیمه‌های شب مانع از حضورشان در هیات‌ها و مراسم‌های مذهبی شده بود، برهمین اساس اقدام خودجوشی توسط کارکنان شهروند اعم از بسیج، تبلیغات و روابط عمومی صورت گرفت تا هیاتی برای مراسم عزاداری امام حسین (ع) برگزار شود.

مدیرعامل شرکت شهروند ضمن اشاره به ایجاد وفاق بیشتر میان کارکنان از طریق مراسم‌های دینی بیان کرد: برگزاری این هیات سبب توقف خدمات‌دهی و تعطیلی فروشگاه‌ها نشده است. با توجه به اینکه کارکنان شهروند به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند، حضور کارکنان بگونه‌ای برنامه ریزی شده که از طیف فعال موظف به خدمات دهی جدا نشوند.

وی درباره خدمت‌رسانی در ایام محرم عنوان کرد: ایام محرم از لحاظ خدمات‌رسانی، ایام بسیار شلوغی بود. فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند میزبان بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی از پروژه عطر سیب بودند و توفیق رفع نیاز هیات‌های امام حسین(ع) را داشتند.

قربانیان در ادامه اضافه کرد: بن‌هایی (یارانه) از طرف شهردار تهران، سازمان فرهنگی و هنری و شورای اسلامی شهر تهران در اختیار هیات‌ها قرار گرفت، البته کالای بخش اعظمی از این هیات‌ها با قیمتی نازل در فروشگاه‌های شهروند تأمین شد. 

به گفته مدیرعامل شرکت شهروند؛ حدود ۲۰ میلیارد تومان اقلام فروشگاه شهروند با قیمتی بسیار نازل و کارمزد صفر در ایام محرم [از طریق بن‌های ارائه شده به هیات‌ها] توزیع شد.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 24877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =